lauantai 19. maaliskuuta 2016

Ihanat treenit!

Tänään Tia pääsi pitkästä aikaa rakentamaan kunnon radan<3 Mä olin ihan super innoissani kun pääsin pitkästä aikaa menemään meidän omaa a-estettä ja baanailemaan radalle täysillä! Mä meninkin niin kovaa kuin suinkin agilityradalla on järkevää! Tia oli ihan ihmeissään, kun hoitelin radan ihan ihte ja Tia vaan yritti parhaansa mukaan huudella ohjeita ja kehuja...ja pysyä perässä:D Alkuun pujottelu oli mukana radalla mutta sitten Tia sai hyvän päähänpistoksen, ja havainnollisti minulle miten pujottelukepit kirjaimellisesti heitetään ulos radalta, tarpeen tullenXD Se oli hauskaa. Meidän treenit oli muutenkin tänään hyvin leikintäyteiset:) Tia sitten otti vielä toisen koiran myöhemmin treenattavaksi. Toisen koiran lähdettyä kävimme vielä kuvailemassa:)

Jee! Jäätynyt kohmeinen lelu!


Täältä tullaan! Vapiskaa!





Mun ilme kertoo kaiken...
Kuvavöry ei vielä loppunut:)) Huomenna on palmusunnuntai, kävimme ulkoiluttamassa yhtä pajunvitsaa:))






Mikä on teidän lemppari agility-este?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti