perjantai 25. maaliskuuta 2016

Uusi ystävä!

Hei! Tiistaina sain uuden ystävän, Dinan! Dina on 8 kuukautta ja sheltti:) Aluksi Dina oli vähän arka kun yritin tehdä tuttavuutta. Mutta jännitys katosi kun päästiin leikkimään. Käytiin aluksi pienellä kävelyllä. Jonka jälkeen menimme meidän pihalle leikkimään. Me vedettiin täysillä ympäriämpäri pihaa ja oli huippuhauskaa! Sitten treenasimme vähän. Dina on vasta aloittelemassa agilityä, sillä se on niin nuori. Pennut eivät kuulemma saa vielä hypätä isoja esteitä. Teimme Tian kanssa vaan helppoa eteenmenoa. Maltoin keskittyä tosi hyvin vaikka Dina oli mukana:) Sitten pääsimme taas leikkimään.





Sairaan nopeet!


Mä oon saanu nyt koirakavereita, ja se on tosi hauskaa! Ennen mulla ei ollut kavereita. Oon saanu kasvatettua mun itsetuntoa kaverien avulla. Onko teillä paljon hyviä kavereita? Minulla on kolme:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti