tiistai 3. toukokuuta 2016

Hengissä!

 Heippa! Anteeksi aivan liian pitkä taukomme. On vaan ollut niin kiireistä. Säät ovat olleet erittäin vaihtelevat, mutta ollaan päästy hyvin treenaamaan:) Ollaan treenattu kotipihalla aika ahkerasti agilityä. Lisäksi kävimme pari viikkoa sitten ihanalla Daralla treenaamassa. Daran huoltojoukot ovatkin tehneet hänelle oikein hienoja esteitä. Siellä pääsin tekemään keinua ja puomia, joita meillä ei omasta takaa ole:) Puomin osasin tehdä hienosti koska siitä mulla on jonkinverran kokemusta, ja se on melkein yhtä hauska kuin a-este. Keinu mua ehkä tosi vähän pelotti, kuitenkin se oli palkitsevaa. Keinua ei olla paljoa treenattu, muutamia yksittäisiä kertoja.
Huomaako musta jotenkin että haaveilen noista herkuista?
 Saatiin myös leikkiä Daran kanssa mikä tietenkin oli ihan super kivaa!
   Tänään kävimme palokentällä treenaamassa rally-tokoa, ja mä tietty tein parhaani. Meillä menikin super hyvin leikkisällä työskentelytavalla:)



Tässä kuvassa olen sateessa pihalla, ja kävin vähän rappusten alla tutkimassa. Mukaan tarttui ihan sulkapallokin.
Huomenna me lähetään mökille, huomasin sen siitä kun palvelusväki kantoi mun ja Nemon pelastusliivit sisälle. Odotan innolla mökille pääsyä sillä siellä pääsee uimaan! Mökiltä luultavasti tulee kivoja kuvia:)
Kaikki postauksen kuvat lukkunottamatta viimeistä ovat ihanan pikku Dinan palvelijan Lumin ottamia:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti