lauantai 7. toukokuuta 2016

Villikoiran elämää

Heips! Tällä kertaa kirjoitellaan täältä mökiltä käsin teille postausta. Kuvia on otettu kiitettävästi, joten ne julkaistaankin kahdessa osassa. Mulla on ollu täällä aika villi meno! Oon metsästäny tässä omalla reviirillä ja kartottanu et tääl ei oo mitään vaarallisia hiiriä esimerkiks, ketkävois vahingoittaa noita avuttomia kaksjalkasia luonnon helmassa. Sit mä oon uskennellu 9464345 kertaa päivässä. Uinnin jälkeen mä yleensä tykkään pyörii hiekassa. Sit mä oon tappanu tosi vaarallisia kukkapurkkeja.
Tässä mä oon kotona ihanvalmiina lähtöön!

Nemo pitää huolta, ettei vaaralliset linnut tule turhan lähelle:)


 Tultiin siis keskiviikko iltana tänne, jolloin heti päätin heittää talviturkin.Torstai aamuna herättiin linnunlauluun, ei tehty koko päivänä mitään sen kummempaa kuin tehtiin pikkusen agilityä parilla hyppyesteellä, ja vähän rally-tokoa.
Tässä tää kukkapurkki yrittää rökittää mut!

Kukkapurkki saa kyytiä!


 Perjantaina ei tehty mitään, muutakun illalla lähdettiin aika raskaalle lenkille toiseen saareen. Kyseinen lenkki otti aika koville ja loppuillan kyllä kelpasi levätä. Paitsi tietty heti lenkin jälkeen oli mentävä kiireellä uimaan. Tänään lauantainaollaan käyty vasta kuvailemassa ja uimassa,mutta suunnitelmissa olisi viellä mennä vähän treenaamaan.
Tätä voisi kutsua märkäagilityksi.


Nemo huolehtii myös rannan valvonnasta.



Huomenna joudutaankin lähteä kotiin. Mitä piditte kuvista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti