lauantai 16. heinäkuuta 2016

Kuviakuvia lomalta

Heippa! Mulla on nyt viikko takana tätä mökki lomaa, ja kaksi viikkoa edessä. Elikkä siis nukkumista, pummimista, uimista ja köllöttelyä suurimmaksi osaksi. Muutama hyvänmielen treeni, lenkki ja soutulenkki ollaan vedetty.


 Oon muuten tosi hyvä kapteeni. Soutuvene tosin menee mun makuun vähän turhan hiljaa. Oon ihan varma et jos Tia päästäis mut soutamaaan nii mentäis plaanissa ja täysiä! Onko muut koirat kovia veneilemään?
Tää kapulan pito on aika rentoo hommaa. Tajusin sen jutskan heti kättelyssä;)


Minäkö vesipeto? Pyh!

Vesihirviö kuvaa mua paremmin!!

Venytetään etujalat...


...ja sitten takajaat


Ollaan syötelty ahkerasti sorsia, mä oon aina testaamassa ettei sorsien herkut oo pilalla;)
 Tiistaina raahauduttiin Tian tuttavien voimalla mätsäriin Ristiinaan! Sijotusta ei tällä kertaa tippunu mutta punainen nauha saatiin:)




 Ollaan muuten käyty treenaamassa hakua pari kertaa, alan hiffaamaan sen haukkumishomman, mutta en oikeen tajuu aina miks mun pitäis lähteä pelastamaan ihmistä puun takaa...??






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti