tiistai 2. elokuuta 2016

Hyvin menee...

Heippa! Nyt on taas ollut vähän turhan pitkä tauko edellisestä postauksesta, mutta ei anneta sen häiritä. Tultiin viime perjantaina kotiin mökiltä. Mökillä pääsin koiratreffeille lappeenrantaan. Tapasin ison Bigi koiran joka olikin todella mukava. Pyörittiin kauppakeskuksessa ja käytiin kävelyllä:)
  Rakensimme mökille keinun, joka alkuun pelotti mua, mut nyt mä osaan jo mennä sen.
 Pääsin myös mukaan veneretkelle kallioniemeen, jossa oli kuuma. Onneksi mulla on tää viilennystakki:) Tykkään veneilystä ja siksi olikin niin kivaa.
 Mulla oli sunnuntaina omatoimiset agilitytreenit. Mä päätinki olla oikein omatoiminen kun ei Tia osannu ohjata. Elikkä menin välillä vähän muihin esteisiin kun oli tarkoitus... Meillä oli rata, jossa oli hyppy, putki, hyppy ja puolenvaihto, a-este, putki, pituus, hyppy ja puolenvaihto, takaakierto hyppy, puomi, rengas, hyppy, putki, putki ja puolenvaihto ja hyppy:) Rata oli todella mukava mutta puolenvaihdot alkoivat sujua vasta kun Tia oppi ohjaamaan paremmin:D
 Olin todella innoissaan kun pääsin pitkästäaikaa aksaamaan enkä edes haistellut reunoja! Tia oli super iloinen tästä. Tehtiin lopuksi pujottelua ja keinua, jonka osasinkin jo melko hyvin, kun oltiin mökillä harjoteltu:) Lähdettiin kotiin kun olin ihan loppu ja kuollu. Nukuin koko matkan kotiin nätisti häkissä. Ja kotona jatkoin samaa linjaa;) Käytiin vielä iltakävelyllä illalla.
Tälläkertaa agilitystä ei tullut kuvia, mutta ehkä ensi kerralla;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti