sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Lumitreeniä

Heippa!!! Meil on Tian kaa ollu täs iha mukavat kaks päivää. Paitsi et Tia on sanonu mulle aika monta kertaa että oon liian innokas ja riehakas. Eilen me vähä reenattii sekalaisesti, ekaks Tia otti musta pari kuvaa ku kirmailin ympäriinsä (johtuu vissii niistä uusista adventuros nameista :D). Sit me mentiin vähän rally-tokon helppoja liikeitä ja temppuja. Ne meni tosi hyvin ja Tia miettikin jälkeenpäin että kehukohan se mua liikaa ja liian kovalla äänellä:D Kyllähän mä nyt tarviinki kehuja ku oon niin hieno!!! Mun uusi suosikki temppu on "hyppää syliin!" Ja rally-tokossa mä oon kuulemma oppinu tekeen hyvin istumisten välissä tehtävät käännökset (tottakai). Me mentiin myös putkea ja estettä sillein, että Tia jäi esteiden taakse:).

Putki on monikäyttöinen kapistus:)

Mä tuun!!!




Tänään me saatiin Nemon kans leikkii rekikoiria. Me vedettiin pulkkaa:) Nemo on siinä tosi hyvä, mut mä en siitä hirveesti tykkää, siinäkin yksi esimerkki noitten kaksjalkasten tyhmyydestä... ensin opetetaan että ei saa vetää, ja rekikoirana sitten pitäisi vetää... taliaivot:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti