perjantai 29. tammikuuta 2016

Miks mä oon näin komee?

Koska mä oon! Ja vähän myös sen takia että tänään oli mun pesupäivä:D Elikkäs postausta mun turkinhuollosta. Tia pesee mut 2-3 viikon välein. Peseminen ei oo mun lempparipuuhaa mut täytyyhän sekin tehä ja mä ymmärrän sen:) Oon aina tosi kiltti ja ihana käsitellessä kuulemma. No pesupäivään kuuluu siis...
1. Tia laimentaa shampoot ja hoitoaineet tyhjiin fairy pulloihin.
2. Mä joudun kylpyyn! Tia kastelee mut läpimäräks ja näytän ihan märältä koiralta!
3. Se laittaa shampoota jokapaikkaan ja rapsuttelee mukavasti.
4. Sit se huuhtelee sen pois... ei pysty ymmärtää, ensin laittaa ja sit ottaa pois.
5. Se laittaa muhun hyväntuoksusta hoitoainetta
6. Joudun oottaa ikuisuuden että hoitoaine vaikuttaa.
10. Tia ottaa hoitoaineetkin pois...

11. Mut föönataan hiustenkuivaajalla kuulemma siks että mä kuivuisin ja et turkki suoristuis.
12. Tia käy mut harjalla läpi ja poistaa takut.
13. Sit mä oon jo melkein valmis!

Pesupäivään yleensä kuuluvat myös anturakarvojenleikkuu, kynsienleikkuu ja hampaiden pesu:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti