sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Hallilla

Otsikon mukaisesti olin siis tänään hallilla Bellan ja Daran kans, treenaamassa agilityä siis:D (Bella ja Dara on muuten aika ihanii). Mulla oli tosi hauskaa mut must vähä tuntuu et Tial meni hermo muhun. Se hallin lattia oli aika mielenkiintosen tuoksunen et ei mul sit ollu hirveesti aikaa tolle kaksjalkaselle.

 Aluks me tehtiin aika helppoa rataa johon mä jaksoin aika hyvin keskittyä, mut heti jos pysähyttiin nii mä halusin alkaa nuuskii lattiaa. Se lattia vaan on nii tajuttoman kiva. Kokeiltiin keinua mut mä en oo sitä hirveesti menny, niin se tuotti vähän vaikeuksia. Lopetettiin keinuharjoitus hyvään lopputulokseen:)
Me tehtiin viel toista rataa ja yksittäisii esteitä. Lopuks mä olin niin väsyny että tehtiin enää vaan yksinkertasia asioita. Nyt oon tositosi väsyny!

 Tiiän et noi kuvat on alapuolella arvostelun, mut parempi ku ei mitään:D


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti