tiistai 2. helmikuuta 2016

Tian ja mun pahat tavat

No siis mullahan ei oo melkein mitään pahoja tapoja. Mä oon täällei vaatimattomasti sanottuna täydellinen.... ainakin melkein.
Mun pahat tavat:
1. Vieraiden paikkojen nuuskuttelu. Nojooo... Onhan ne hajut joskus mielenkiintoisempia kuin Tia ja sen kuluneet jutut:D
2. Piereskely. En tunnusta!
3. Kengurupomppiminen ruoka-aikaan. Kauhee nälkä, pakko saada safkaa!
4. Tian heittäminen alas sängyltä just ku se on nukahtanu. Tätä tapahtuu aika harvoin, mutta jos yöllä tulee ahdistus niin eikös silloin pidäkin hommailla tilaa itselleen?:D
5. Lelujen suolistaminen, nieleminen ja pumpuleilla sotkeminen. Ööö... No täytyyhän mun harjotella metsästystä!
6. Karkailu. Tää on noloo... Aika harvoin mä onneks karkaan, käyn vaan vähän nuuhkimassa paikkoja...


Tian pahat tavat:
1. Sanoo et me lähetään lenkille, mut sit lähetäänkin vasta ikuisuuden päästä.
2. Ei anna mulle ruuan sekaan tarpeeks maksalaatikkoo!!
3. Valittaa ruuan jälkeen että mun henki haisee koiranruualle. Se ei haise, vaan tuoksuu!
4. Nolaa mut lässyttämällä julkisilla paikoilla, voitte vaan kuvitella kuinka noloo se on!
5. Laittaa musta noloja kuvia sen kavereille!!!
6. Järjestelee tai siirtelee hihnoja viemättä mua lenkille. Se se vasta ikävää on!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti