lauantai 6. helmikuuta 2016

Ihana päivä!

Elikkäs vähän niinkuin my day postausta tänään:) Mun päivässä riittääkin tänään kerrottavaa. Ekaksi kun heräsin menin rutiinin mukaisesti ulos. Kun kaksijalkaiset olivat tehneet aamutoimet, niin lähettiin metsälenkille, Nemokin oli mukana. Nemo on siis mun kämppis. Tehtiin vain lyhyt metsälenkki ja otettiin muutama kuva matkalla. Metsäenkin jälkeen kaksijalkaiset alkoivat touhottaa ja mm. laskiaispullien tuoksu alkoi leijailla uunista:) Hetken päästä kun taloon alkoi tulla vieraita (vissiin synttärit meneillään) me jouduttiin arestiin.

Vähän ajan päästä meille tuli toisia vieraita!!! Nimittäin Dara ja Bella, mun kaverit! Aluksi Tia halus väkisin pukea mulle puvun ja siitä ei meinannut tulla mitään koska oisin halunnu olla Daran ja Bellan kaa! Meijän piti vähän treenailla ulkona mut sit me oikeesti vaan pelleiltiin ja sain leikkii kavereiden kaa:D
Me kaikki kastuttiin ja lumi paakkuuntui tassuihi, ja mentiin sisälle. Sisällä ainakin kaksjalkasilla oli hauskaa! Lähdettiin viellä lenkille saattamaan Dara kotiin ja sen jälkeen Bellakin lähti:( Bella ja Dara on mulle hyviä kavereita joten eiköhän niistäkin joskus tule postaus:) Nyt mä oon tosi väsynyt ja kohta meen nukkumaan. Minkälaisia koirakavereita teillä on?

2 kommenttia: