sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Onko mulla iso kieli?

Moi! Ollaan treenailtu viimeaikoina aika paljon, ja Tia taitaa nyt olla keksinyt että mun pitää oppia pujottelu kunnolla:) Eli siis pujoa ollaan treenattu. Oon tässä lähiviikkoina oppinut tekemään pakkovalssin, yhden rally kyltin ja mene-käskyn, Tia voi lähettää mut nyt esteille ilman että sen tarvii tulla mukaan ollenkaan:D Huomenna mulle on tiedossa vapaapäivä! (tai no siis oon ihan varma että kun Tialla on talviloma niin se lipsuu mun vapaapäivästä, eli siis aika varmasti edes rally-tokoa tiedossa:D)


Tia sanoi että musta ei saa kuvia joissa mun iso kieli ei näy... Haittaakse? Nojoo siis mullahan on hienoin kieli koko universumissa:D Joskus voitaisiin tehdä sellainen postaus jossa olisi parhaat kielikuvat koottuna. Siitä tulikin mieleen, että onko teillä postausideoita tuon lisäksi? Pelkät treenipostaukset ovat pelkkänään varmastikin aika tylsää luettavaa:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti