lauantai 13. helmikuuta 2016

Liikaa virtaa...

Nyt on tapahtunut blogin ensimmäinen pieni tauko! Kirjoitettavaa ei vain ole ollut. Säät ovat olleet ala-arvoiset. Keskiviikkona oli pakko ulostautua lyhyelle kävelylle sateeseen. Onneksi mulla on hyvät kuravarusteet. Tänään oli hyvä sää:) Me päästiin treenaamaan! Tia oli aamulla tallilla, koska se sai taas kuvauskohtauksen pitkäsätä aikaa... Kun se tuli kotiin, se laittoi pihalle pienen agility radan pätkän, ja pari rally-toko kylttiä.
Tuon kyseisen kyltin oon jo oppinut kokonaan:) Rally jutut meni hienosti, mutta radan pätkästä sain Tialta sellaista palautetta että olin liian innokas ja pomppukas. Mitäs ei oo treenannu mun kaa tarpeeksi, sitä paitsi se juoksi ihan liian hitaasti ja väitti että on liukasta, kuitenkin vaan laiskotteli:D
No kuitenkin oli hauskaa ja tehtiin loppuun helppoja juttuja. esim. sellasta että oli 2 hyppyä ja putki peräkkäin, ja sain vaan mennä ne suoraan ainoana vaikeutuksena se että Tia jäi taakse. Se meni hyvin ja sain paljon kehuja:)

Sitten vähän kuvia mun kämppis Nemosta. Nemo on mukava koira mutta joskus meillä on vähän riitaa. Kyllä me siedetään toisiamme ja ollaan totuttu asumaan yhdessä:)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti